Skydebanen er åben fra mandag d. 27/4, samt 4/5 og 11/5 kl. 15 ved tilmelding. Det er vigtig at ingen møder op på skydebanen uden man har tilmeldt sig og fået en bekræftelse på at tilmeldingen er godkendt.
Man kan tilmelde sig på https://booking.askovmalt-jagt.dk
Det er selvfølgelig ikke muligt for os, at afholde skydninger som førhen, hvor der har været lige så stort fokus på det sociale som på skydningen. SÅ LÆS ALLE FORHOLDSREGLERNE GRUNDIGT.
Betaling, ikke kontanter, men via MobilePay nr. 18258 eller bankoverførsel.
Der vil maksimalt være 8 personer i skydehuset. Tre der skyder. Tre der venter i skydehuset samt to instruktører. Udenfor kan skytter opholde sig i bilen.
På skydebanen vil der kun blive brugt 3 baner, så der er god afstand imellem skytterne. Der vil så være 3 skytter og en instruktør på banen. Alle går ind og ud af selve skydebanen samtidig og det vil kun være instruktøren, der åbner og lukker døre osv.
Instruktøren vil give gode råd og vejledning til skytterne, men han vil ikke på noget tidspunkt komme i berøring med skytternes riffel eller andet de har med, alle må selv ordne de ting, som er nødvendige i forbindelse med indskydningen. Alle skal opholde sig på deres egen bane indtil instruktøren giver lov til at gå til markering. Ved markeringen er det kun instruktøren som plastre skiverne.
Der opstilles håndsprit i lokalet. Der er også mulighed for at vaske hænder på toiletet.
Vi lægger vægt på, at myndighedernes anbefalinger overholdes. Det er vigtigt:
- At man ikke må samles flere end 10 personer
- At man skal holde en afstand på 2 meter til andre personer
- At man er særlig opmærksom på håndhygiejne – brug håndsprit, hvis der ikke er mulighed for at vaske hænder med vand og sæbe
- At host eller nys sker i albuen eller i et papirlommetørklæde
- At man skal holde sig hjemme, hvis man har symptomer som fx feber, hoste, muskelømhed – og gå straks hjem selv ved milde symptomer.
- Vær opmærksom på de særlige risikogrupper som defineret af Sundhedsstyrelsen.